Centrum Mandala - tvoříme harmonii
Mandala

Zadejte svou akci na web

Česky

Prosím vyplňte políčka uvedená níže. Vaši akci za poplatek dle aktuálního ceníku vložíme na náš web.

Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami a s ochranou osobních údajů a potvrzujete, že jste se seznámili se zásadami ochrany osobních údajů podle kterých se řídíme.

Dobrá rada do začátku

Na tvorbu obsahu si vyhraďte dost času a kreativní náladu.

Než se pustíte do vypisování akce na web, vyplňte tento formulář – srovnáte si v hlavě své myšlenky a my uvidíme další informace, díky kterým vám pomůžeme text vyladit.

Trocha faktických údajů

Datum a hodina začátku*

Pokud je váš kurz na více dní, napište datum prvního setkání a hodinu, kdy kurz pravidelně začíná.

Datum a hodina konce*

Pokud je váš kurz na více dní, napište datum posledního setkání a hodinu, kdy kurz pravidelně končí.

Počet setkání nebo délka jednodeního kurzu v hodinách*

Kolik setkání, hodin nebo lekcí kurz má? Napište kolik času s vámi lidé stráví.

Maximální počet osob/kapacita*

Vypisujte akci pro tolik osob, aby nepřesáhli vaši kapacitu nebo kapacitu našich prostor.

Peníze

Cena

Pokud je vstupné dobrovolné, nechte pole prázdné.

Číslo vašeho účtu

Pokud si nezadáte své číslo účtu, půjdou peníze na účet centra (fio banka). Pokud svůj účet zadáte, přijde lidem výzva k platbě na váš účet.

Variabilní symbol

Zadejte libovolná tři čísla, která se vám ve výzvě k platbě automaticky doplní o 00 + náhodnou další dvojici čísel. První tři čísla identifikují kurz a lektora, další dvě konkrétní přihlášku.

Komu kurz nabízíte?

Cílová skupina

Kurz děláte pro lidi. Co za lidi to ale je? Uvědomte si, pro koho kurz připravujete. Rozhodně to nejsou všichni a nejsou to ani maminky na mateřské z Brna ( to je příliš málo specifické). Takže kdo je vaším klientem? Co řeší? Čeho se bojí? Proč se o váš kurz má zajímat? Bohužel primárně nikoho nezajímáte… pokud nevíte co lidi, kteří k vám chodí trápí, začněte se cíleně ptát, poslouchejte a pište si poznámky!

Co nabízíte za řešení, co si účastníci odnesou a proč mají přijít? Napište to v několika jasných bodech.

V dalším kroku si uvědomte, co nabízíte, jak řešíte problémy lidí, s čím jim pomáháte. Proč k vám mají přijít? V čem jste jedineční? Na jaké otázky nejčastěji odpovídáte? Vyjasněte si se svými kurzisty očekávání předem, předejdete tak zklamání na obou stranách.

Popis kurzu - Pokud máte kurz vypsán i jinde, vymyslete dva odlišné texty. NIKDY nekopírujte stejný text na více stránek – prohlížeč vám za to udělí mínus body a pošle vás ve výsledcích vyhledávání na horší pozici a to nechcete!

Dejte na papír všechno co vás k vašemu kurzu napadá. Představte si, že jste klientem a pište. Zapojte emoce, imaginaci, připojte fakta. Představte si, že vysvětlujete 5 letému dítěti co děláte. Vložte do textu motivátory, tj. touhu něco získat / touhu se něčemu vyhnout. Nejvíc se lidi zaobírají sexem, penězma a smrtí. Pokud nic z toho nenabízíte, zkuste klid, bezpečí, sociální kontakt, nezávislost.

To nejdůležitější a asi i nejtěžší na konec

Název akce*

Vymyslet nadpis je jedna z těch nejtěžších věcí. Protože se objeví v URL stránky, vždy do něj dejte klíčové slovo (pro vyhledávače). Co se nevejde do nadpisu dejte do podnadpisu. Co funguje? Vložte do nadpisu nadsázku, vtip, dvojsmysl nebo přehánění, akční slovo, konkrétní výhodu či benefit (co lidi získají, ušetří, budou umět), čísla, rady, typy nebo zkratky. Držte se ale do 70 znaků a ujistěte se, že to dává smysl i jiným lidem než vám (bez vysvětlování).

Podnázev akce*

Sem vložte všechno co se do nadpisu nevešlo :-).

Závěrem

Co se o vašem kurzu říká?

Už jste kurz někde vedli? Máte reference? Podělte se o ně.

Kontakt na vás*

Sem vložte e-mail pro naši další komunikaci a pro zasílání přihlášek.